Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Hellow World
Oct 13, 2011 | 7:51 AM | 0 comments
Hai semua . Huh , lama dah saya tak tulis tulis entry macamni kan ? Kan ? Kan ? Kan ? Kan ? Kan ?Kan ? . Ok , takde kan dah . Hoho . Saye boring lah . Taktahu dah macamana nak edit blog ni supaya jadi cantik , FABOULOS . Kan ? Kan ? Kan ? Saya rasa sewel saya dah start . Hahaha . Balik pada cerita tadi . Ha'ah la , blog saya tak cute kan ? Hurmmm . Dah pening dah . Taktahu nak edit macamana . Bukan takreti cara nak edit . Cuma takde idea . Malas nak buat header sendiri . Malas nak buat sidebar title sendiri . Malas nak edit code sendiri . Malas nak buat research html code sendiri . Malas nak bukak tutorial blog sendiri . Malas nak copy itu ini sendiri , Malas nak blogwalking untuk cari idea sendiri . Malas nak tahan mengantuk sendiri . Malas nak buat itu ini sendiri . Haha . HURMMM . Nampaknya , semua perkara saya malas . Macamana ni ? Kalau dah termakan Vitamin M , dah takboleh buat apa dah korang oi ! Itulah masalahnye , Saya Termakan Vitamin M !!!!! Whatever la kan ? Ermmm . Tadi ade mood nak berblogging , tapi sekarang dah habis mood dah . Sorry lah readers , ye . Saye memang busy dengan 2012 plan . Ok bye ! Kalau ade mood berblogging lagi , nanti saya tulis entry lagi tau ! kalau ade idea macam mana nak bagi saya [punya blog cantik pon boleh jugak . Cakap kat FESBUK a.k.a MukaBuku . Hehe . Takpon , comment kat entry ni je kayy . Oh ye , tarikh tutup bagi segmen saye tu , saya akan update dari semsa ke semasa okayy ? Sebab itu lah kena follow . Baru lah boleh review newest update kat blog I ! Btw , semua dress yang korang tempek kat entry , semuanya cantik cantik belaka tau tak ? Ni yang pening nak pilih pemenang ni ! Adoiiii . Korang , patut join segmen tu tau . Mane lah tauuuuu Kot kot menang ke . Kalau joiners melebihi 50 orang , saye akan bagi header sebagai hadiah tempat pertama . Bagi 70 orang joiners pulak , saya akan tambah lagi hadiah okayyy ? Sesiapa yang volintier nak jadi sponsor pon boleh yank ! Ok bye !

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha