Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
JustWannaToSayHi
Oct 19, 2011 | 5:25 AM | 0 comments
Hi ! Ermmm , Hai !Say ZettyIlhamZakuan . Entah kenapa saya suka nama tu kan ? Macam unik je la . ZettyIlhamZakuan . Perkataan tu rapat rapat kan ? Pastu , ade Huruf besar . Kan ? Unik . Saya sayang , suka nama saya . Korang patut bersyukur sebab saya bernama ZettyIlhamZakuan . Muahehehe . Saya malas nak upload gambar dalam ni . And , sAya tak buat entry panjang pon malam ni , sebab saya busy sikit . Ye laa , folio K.Tempatan dan Folio Sivik belum hantar . Benda tu memang menyusahkan saya tahu tak ? Who's going to help me ? = =' No one . Folio Folio dan Folio . Ingatkan dah habis UPSR boleh la relaks , enjoy . Hahaha . Ini tidak ! Lagi penat adelah . Okayyy . Saya pening dengan rancangan lawatan ke Kuala Lumpur . :I Mula - mula , teacher Salwa umumkan , 6Kreatif boleh menyertai lawatan ke Kuala Lumpur . Kami pun Yeay ! LepAstu , Teacher Salwah cakap , pergi cuma sehari tanpa tidur di sana . Kami merayu agar teacher pertimbangkan tentang itu . Teacher tetap tak boleh ubah itu , setelah penat memujuk teacher , kami akur saja . Beberapa hari selepas itu , kami dikejutkan bahawa , hari yang kami pergi lawatan tu , Ada exam untuk tahun 6 (SRAI) di sekolah agama . Masa hadapan kami takkan menjadi begitu cerah kalau kami tak ambik exam itu , Teacher Salwah cakap , kitorang tak boleh pergi . Hanya untuk yang tak ambil exam tu je yang boleh menyertai lawatan tersebut . Kami semua hampa dengan itu . Ya , saya mengaku , saya memang kerap ke KL . Sebab , memang selalu ada hal di sana . Setiap bulan , saya akan turun ke KL . Untuk apa ? Adalah . Sibuk ! :p . Rumah sendiri pun sudah ada di sana . Bagussss . Jadi , atas simpati kami , pujuk punya pujuk , teacher setuju untuk buat lagi satu lawatan ke KL . Ok , fine . Saya nak order cupcakes untuk Dear Diary GRoup . So , kitorang akan makan cupcakes masa kat KLCC . BYE ! Act , saya malas nak tulis ni .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha