Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Oct 20, 2011 | 11:03 PM | 0 comments
Pengumuman ! Malam ni , saya nak edit blog saya . Alaa , biase lakan ?
Lame lame , mesti kene tukar jugak blog ni punya rupa . So , korang akan lihat keajaiban dan kesimplean blog saya .

Okayyyy . Saya nak edit blog saya . Last saya edit 1 bulan lepas kot . Mengambil masa 4-5 jam . Hurmmm . Alaaaa . Senang je , saya nak buat tutoriAL unutk blog ni jugak .

BAru la banyak follower kan ? Baru la dapat masuk majalah REMAJA kan ? Itu impian saya .
Okayyy . Malam ni , saya nak edit . Saya nak bagi die nampak simple dan nice sangat . Okayy , bawah ni , saya dah sertakan detail blog lepas makeover nanti :

Theme/tema :
Vintage

Colour theme / tema warna :
Pink and silver maybe

Helping :
Kak Lettha

Kak Lyssa

Full edit by :
ZettyIlhamZakuan

Picture credit :
Fashion

Time taken :
Maybe around 7 hours

Software help :
Photoshop Cs4

Using :
Sony Vaio Lappy (mine)



Ahhh . Tu je lah kott . Ermm , dah siap nanti , saya bukaaaaaa pintuuuuublogg SLUAS-LUASNYA okayy ?

Kbai ! ^_^

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha